Waarom je nog niet het resultaat behaald wat je wilt op social media?
Je werkt hard en hebt elke maand klanten, maar stiekem weet je dat je met social media echt aan de slag moet. Je begint eraan en stoeit met teksten en foto’s. Elke dag ben je braaf aan het posten, maar je krijgt weinig respons en om over nieuwe klanten maar te zwijgen. Frustrerend! Ik snap dat.
Doelgroep
Daarom vertel ik je graag hoe je sneller kunt groeien en uiteindelijk meer klanten binnen kunt halen. Het belangrijkste wat ik jou wil meegeven is: doelgroep. Jij kan zelf jouw idee fantastisch vinden, maar als jouw klant je niet begrijpt of de waarde niet ziet van je dienst dan heb je niets. Het is daarom belangrijk om in de huid van je doelgroep te kruipen ( niet letterlijk natuurlijk), maar ga eens na waar jouw klanten nu mee zitten. Hoe ziet het leven van jouw doelgroep eruit en welke behoeftes zijn er.
FOCUS
Als je content gaat maken hou dan focus op je doelgroep. Wat ik nog vaak zie ik dat mensen graag iedereen wil aanspreken, maar daar verlies je focus. Je moet content gaan maken die voor jouw doelgroep interessant is en niet voor iedereen. Waarom? Omdat het algoritme dit oppakt en je dus sneller wordt vertoond aan nieuwe mensen, maar daarnaast weet jouw doelgroep dat jij de expert bent in jouw vakgebied.
Don’t sit and wait
Ga niet zitten wachten op nieuwe volgers en klanten. Je moet zelf ook echt actief gaan reageren op Instagram. Als je elke dag 10 tot 15 minuten vrij kan maken om op Instagram actief te zijn, dan ga je verschil merken! Trust me. Ga je dit vanavond doen? Beloofd? Top!
Op 18 juni om 20:15 uur geef ik een GRATIS webinar waarin je nog veel meer te weten komt over klanten krijgen via Instagram! Doe jij ook mee?
debra@dsocials.nl
Algemene voorwaarden | Privacybeleid | © 2020 -2021 dsocials.nl | Webdesign by Skilla
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.